Olen ollut täällä kädet savessa (ei kun massassa) viimeiset viikot. Olen tehnyt kymmeniä koruja, kun löysin yllättäen muutamia ihmisiä, jotka olivat innostuneet ostamaan niitä. Olen tehnyt erikokoisia pyöreitä eri kokoisilla reijillä ja erilaisilla kuvioilla.

I have been playing with polymer clay last weeks. I've made tens of necklaces when I surprisingly found some people, who wanted to buy them. I've made e.g. different round ones with different sizes of holes and different patterns.

1032404.jpg

Tässäpä muutama koru. Nuo punavihreät kukkaset tein SAY:lta saamallani muotilla.
Here a couple of work. Those red and green flowers I made with a mould that my secret crafts pal sent me.

1032446.jpg

Tässä muutamia koruista. Leimasimilla saa tehtyä mukavia pintakuvioita noihin yksivärisiin.
Here some. I've used rubber stamps for making patterns to those one colored ones.

Ostin The Kirjanakin mainostetun kirjan Carol Blacburnin How to make polymer clay beads, jota ainakin Marja on aiemmin kehunut. Kirja on ihanan monipuolisen näköinen ja sieltä löytyy kymmeniä ihania ideoita. Ei tule hetkeen tekemisen puutetta! ;)

I bought "The Book", How to made polymer clay beads by Carol Blackburn, which at least Marja has praised. There are so many ideas in the book that there will be enough to do for quite a long time! ;)