Kölnistä ostamani Opalin tiikerisukkalankakerä karjahteli kaapissa, joten tartuin puikkoihin. Tässä on kerän toinen sukkapari, ensimmäisen tein samalla mallilla. Nämä olivat ensimmäiset kärjestä aloittamani sukat tiimalasikantapäällä. Sekä kärjen että kantapään ohjeet ovat Ullasta.

The tigers sock yarn by Opal, which I bought from Cologne, was roaring in the closet so load that I had to do something. Here's the second pair of socks from the ball, the first one I made with the same pattern. These pairs are the first ones I started from toes and made a sandglass heel.

734774.jpg

Tässä sukat mallin jalassa jo ennen lankojen päättelyä.
The model had the socks on before I bind the yarn off.

Tekniset tiedot / Technical details:
Ohje / Pattern: Kärjestä aloitetut sukat / Ulla
Lanka / Yarn: Opal Rainforst collection Tiger 6 ply
(75% wool, 25% polyamid)
Puikot / Needles: 3.25 mm bambu / bamboo
Kulutus / Usage: noin / about 55 g
Silmukoita / Stitches: 44