Tässä pari kirppislöytöä, joihin olen ihastunut:
Here are a couple of findings from flea market which I think are quite adorable:

442374.jpg

Tämän ryijyn löysin jo pari vuotta sitten ja hintakin oli vain 29 euroa.
I found this rug for a couple of years ago and it cost only 29 euros (about $35).

442359.jpg

Äiti bongasi tämän haarukkapitsihuivin kirppikseltä eilen, mutta luovutti löytönsä minulle. Hinta isosta huivista oli vain 4 euroa! Tätä on hyvä käyttää ainakin siihen asti, että saan itse huivin tehtyä joskus vuonna 1 ja 2. :)
My Mom found this fork lace scarf from a flea market yesterday, but gave it to me. The price of the scarf was 4 eur (about $5). I'll use this at least until I'll make on of my own.

442353.jpg

Tässä vielä kaunista pintaa lähempää.
Here's the beautiful pattern closer.