Ostin Anttilasta tiistaina läjän ihanaa petroolin välistä Ainoa. Olisin halunnut vielä 4 kerää lisää, mutta kun ei ollut enempää! Ajattelin, että haen puuttuvat kerät tänään Citymarketista, mutta eihän siellä enää ollut koko Ainoa eikä edes tilaa ko. langalle! Tilalle oli tullut jo jotain kesälankoja ja tilat monelle uudelle langalle. Ja minä kun juuri ajattelin, että hankin petroolia ja muutaman kerän ihanaa oranssia ja vihreää! Eipä käynyt maalaistytöllä mielessä, että kesä alkaa tammikuussa! Onko kellään havaintoa, vieläkö Ainoa jostain saisi? 

339380.jpg

I bought a pile of beautiful petrol color Aino yarn by Novita. I think I'd need 4 balls more, but there wasn't any more in the store. I went today to another store, but there weren't Aino in any colors! I've seen it there before, but now there were only some new spring yarns and space for more new yarns. And just when I decided to get that beautiful petrol together with cool orange and green balls. I couldn't even think, that spring/summer season starts on January!

PS. Ponchosta tulee sitten ruskea! / The poncho will be brown!