bag2

Tämä kassi valmistui Ravelympicsin keskeneräisten projektien painintakilpailun tuloksena.
I managed to finish this bag as a part of Ravelympics WIP Wrestling.

bag 

Kassista tuli tosi hyvän kokoinen. En ennen ollut neulonut noita dominoruutuja, mutta niistä tuli tosi kivat!
This bag is just perfect size for me. I haven't knitted these kinds of squares befores, but I think they look nice!

bag3

Kassin sivut ja pohja on myös tuota samaa dominoneulosta.
Sides and bottom of the bag are also the same domino pattern.

button

Napin löysin kätköistäni: olen tehnyt sen joskus itse Fimo-massasta.
I found this button in my closet: I've made it from Fimo clay.

Tekniset tiedot: / Technical details:

Lanka / Yarn: Sandnes Garn Fritidsgarn
Puikot / Needles: 6 mm bamboo
Kulutus / Usage: 450 g
Malli / Pattern: Oma / Own