Postipoika kantoi tänään postia oikein urakalla: kahden postcrossing-kortin lisäksi tuli paketti SAY:ltä ja Liisalta.

Mailman had everything fun for me: 2 postcrossing cards and packages from SAY and Liisa.

934414.jpg

Paketin päällä oli upea määrä hienoja postimerkkejä, kiitos siitä! Postimerkit on aina niin paljon ihanampia kuin tylsät tarralappuset. Paketin sisältä paljastui useampi pieni paketti ja hieno kortti.

My SAY used real postal stamps instead of that boring white label, which is really cool. Inside the box there were several small packages and a cool card.

934416.jpg

Pakettien sisällä oli kaikkea hauskaa, joskin pitää sanoa, että kun nuo lastenkirjat bongasin ennen kortin lukemista, niin hetken löy tyhjää mistä on kyse. :) Kiitos uusista inspiraatioista!

Inside the packages there were everything fun, but I have to say, that I quite didn't understand the meaning of the childrens' books before I read the card. Thanks for the new inspirations! :)

934415.jpg

Liisa lähetti Mekka-terveisiä, tilaamani leimasimet ja ennakkoon osan joululahjoista. Ihana kortti ja kivoja uusia leluja. Tosin nyt ei voi hankkia enempää leimasimia ennen kuin löydän jostain Ez-mounttia. Ehkä ihan hyvä niin.. ;)

Liisa sent greetings from Mekka, the stamps I ordered and some Christmas gifts. What a wonderful card and cool new toys! Now I can't get any more stamps before I find Ez-mount. Maybe that's a good thing. :)