Jostain syystä kortti-inspiraatio on ollut jo useamman kuukauden hukassa. Olen aina silloin tällöin tehnyt jotain pientä, mutta varsinaista "sitä oloa", minkä vuoksi joskus harrastuksen aloitin, ei ole tullut. Tämän kortin kohdalla se kuitenkin tuli!

I don't why, but the inspiration for making cards has been lost for months. I've made something small in every once and a while, but "the feeling", why I started this hobby, hasn't been there. With this card the feeling came!

789810.jpg

Kortin tausta on tehty alkoholimusteilla. Ison puuleimasimen ostin jo viime syksynä StempelMekasta, mutten sitä ole aiemmin käyttänyt. Noiden kahden henkilön alla oli varjot, mutta leikkasin ne pois. Kuvan vieressä on nauha ja teksti, jossa on sanan "friend" selitys. Pitäisi kai siivota askarteluhuonetta useammin, jos siitä saa näin hyvän inspiraation!

The background of the card is made with alcohol inks. I bought the big tree stamp already last fall from StempelMekka, but haven't used it before. There were shadows under the people, but I cut them away. There's also a ribbon and a text with explanation of the word "friend". I think I should clean my crafts room more often, if it gets so good inspiration!