732834.jpg

Minäkin liityin mystery stole 3:een tuossa muutama viikko sitten. Aloin tehdä huivia ilman helmiä, mutta jo ensimetreillä päätin, että on niitä helmiäkin tilattava.

Kerropa mielipiteesi, mikä helmi näistä kävisi mielestäsi parhaiten huiviini. Olkoon numerot 1-4 vasemmalta oikealle niin hyvin kuin tuosta kuvasta nyt pystyy näkemään. Arvon viikon loppuun mennessä vastanneiden kesken yhden helmipussin.

732780.jpg

I decided to participate in the mystery stole 3. After knitting a few rows I knew I want to add pearls, too. I've never knitted pearls before, so I had to order 4 different ones to find the right ones.

Now I ask you: what do you think is the best one? Let's name them 1-4 left to right as well as you can see them from the picture. Click "Kommentoi" and leave your comment. I'll send one bag of pearls to one person who leaves comment during this week.