Hetkinen. Näitä tiikereitähän ilmestyy kuin sieniä sateella.
Just a minute. There are more tigers.

748373.jpg

748377.jpg

Nenät vastakkain.
Noses together.

748380.jpg

Ympäri käydään ja yhteen tullaan.
Going same direction.

Pojan, melkein 5 vee, ja tytön 10 vee kärjestä aloitetut sukat syntyivät samasta kerästä kuin edellisetkin tiikerit. Nyt lanka on loppu, jäljelle jäi vajaa metrin pätkä. Pojan sukat tein tiimalasikantapäällä, tytön sukat Ullan ohjeen mukaan. Tiimalasit näyttävät kyllä kivemmiltä, taidan käyttää niitä jatkossakin kärjestä neulottavissa sukissa.

 I made socks for a boy, almost 5 y/o, and 10 y/o girl. I started knitting from toes and used the same yarn ball as in the previous tiger socks too. Now there's less than a meter left of that yarn. I like sandglass heels and I'm pretty sure I'll use it in other socks too.