Olin viime viikonloppuna Sinellin kursseilla yhdessä kaverini Lauran kanssa: ensin lauantaina harjoiteltiin kalligrafiaa ja sunnuntaina skräpättiin. Molemmat oli varsin hauskaa ja varsinkin ensin mainittu myös hyvin haastavaa.

Last weekend I participated together with my friend Laura in two courses in a crafts store in Helsinki: first on Saturday we learned basics of calligraphy and on Sunday scrapbooking. They both were very fun and especially the first mentioned was also very challenging!

534235.jpg

Tuli kyllä olo kuin ekaluokkalaiselle, kun jatkettiin reunan malleja ja harjoiteltiin kirjaimia. Vaikeaa! Ensi talvena pitänee mennä Tenten hauskat fontit -kurssille, siellä ei kuulemma ole yhtä tiukat säännöt. ;)

I felt like in 1st grade with these practices. It was difficult! Next winter I'd like to participate in 'Tentte's funny fonts' couse. There are not so strict rules, I heard. ;)

534250.jpg

Skräppipapereita olen keräillyt jo muutaman vuoden, mutta kalenterita lukuunottamatta en ole tehnyt aiemmin yhtään skräppisivua! Nyt onkin siis korkea aika aloittaa. Ison 30x30 cm paperin täyttäminen ei ollutkaan niin vaikeaa kuin olen pelännyt, joten pääsen varmasti vauhtiin.

I've collected scrap pares for a couple of years now, but haven't actually done any pages if you don't count calendars as such. So it was about time to start! It wasn't so hard to fill the big 12"x12" paper so I was scared to get started. Now I'm sure I'll catch the fire.

534251.jpg

Tämä itse asiassa oli ihan ensimmäinen sivuni. Ihana katsella rakkaita valokuvia ja tehdä niistä vielä kaunis sivu!

Actually this one was the first page. It was such a dream to look the lovable photos and put them together as a page.