Olen kevään ja kesän aikana osallistunut useampaankin kiertokirjaan. Kirjat ovat olleet itse tehtyjä ja jokainen osallistuja koristelee yhden aukeaman. En ole tehnyt tällaisia peruskoulun jälkeen ja silloinkin koristelu oli huomattavasti yksinkertaisempaa. Niinpä voisi sanoa, että tämä on jotain ihan uutta.

Durint the spring and summer I've made some pages to some self-made books. I haven't made this kind of art since elementary school and then the decorations were much more simple, so you could say this is something totally new for me.

156542.jpg

Tässä kiertokirjassa teemana oli ruutu, raita ja country vintage. Tätä oli tosi hauska tehdä ja lopputuloskaan ei mielestäni ole hullumpi!

Here the theme was squares, stripes and country vintage. I really enjoyed making this and the result isn't so bad, either, I think.