Neulomusten lisäksi tein muutaman joulukortin Joulu heinäkuussa -swappiin. Näistä on hyvä alkaa kehitellä tämän vuoden joulukortteja.

I also made some Christmas cards for Christmas in July -swap. These are good prototypes for this year's Christmas cards.

132770.jpg   132769.jpg

Sain myös yhden ikuisuusprojektin valmiiksi: tältä enkeliparalta hajosi pää useampi vuosi sitten ja uuden päänkin sain hankittua jo muutama vuosi sitten. Eilen vihdoin sain pään vaihdettua ilman suurempia vaurioita. Nyt voi joulu tulla! :)

I also finished an eternity project ready: this poor angel broke her head several years ago. I found a new head a couple of years ago. Finally yesterday I managed to replace the broken head with this new one without making any bigger damages. Now I'm ready for Christmas! :)

132765.jpg

Olisikohan tänä vuonna se joulu, jolloin en tee joululahjoja vielä aattoaamuna...

I'm just wondering if this year is the Christmas, when I'm not finishing the presents on Christmas Eve...