Hän syntyi erään listan swappiin, jossa teemana oli paperinukke. Muistin saaneeni L:ltä leimasimen, jota en ennen ollut käyttänyt, mutta joka sopi tähän täydellisesti. Leimasin kaksi kuvaa ja leikkasin raajat ja kropan erikseen. Yhdistelin haaraniiteillä niin, että kädet ja jalat liikkuvat.

She was born for a paper doll themed swap. I remembered that I got a stamp from L, which I've never used before, but would be just perfect for this. I stamped two pictures and cut the arms and legs from the one picture and the body from the other. I used brads to attach the doll so that the arms and the legs can move.

116641.jpg

Mekko on tehty vellumille, väritelty vähän chalkseilla ja koristettu nauhoilla. Kaulakoruun en ole täysin tyytyväinen, mutta mielestäni se kuitenkin sopii Hänelle hyvin.

The dress is stamped on vellum, colored with chalks and decorated with ribbons. I'm not completely happy with the neclase, but I think it looks good on Her.

116642.jpg

Tässä vielä tanssiaisasuste päällä. Ehkä olisi pitänyt harkita myös alushametta. :)

Here She is with Her dress on. Maybe an underskirt would have been a good idea, too. :)